DOSTAVA

Dostava se vrši svakog radnog dana između 17 i 20h, subotom između 9 i 15h i podrazumijeva dostavu do kućnih vrata. Cijeli proces dostavljanja kupljenih artikala je transparentan: dobit ćete informaciju kada je plaćanje uspješno završeno, kao i najavu dan ranije kada poklon kreće prema Vama, odnosno prema vlasniku Liste poklona.
Očekivano vrijeme dostave je između 5 (pet) i 7 (sedam) dana od dana kupovine, osim ukoliko je u pitanju artikl za koji je Skiper ranije podijelio obavijest da se njegova isporuka i dostava čekaju duže.
Zaposlenici Skipera lično dostavljaju sve artikle do 10 kg čije dimenzije dozvoljavaju dostavu malim vozilom. Artikli težine preko 10 kg i većih dimenzija smatraju se vangabaritnim i bit će dostavljeni od strane trećeg lica, odnosno dobavljača ili ugovorene kurirske službe.
Cijena dostave je uključena u cijenu artikla prikazanu na našoj Platformi.

 

POLITIKA POVRATA

Uzimajući u obzir da poklone birate sami i da svaki registrovani korisnik Skiper zajednice sam kreira svoju Listu poklona i želja, reklamacije i povrati su mogući samo u slučaju da je isporučeni artikl neispravan.
Stoga, pojednostavili smo proces reklamacije i povrata artikla. Reklamacija i povrat su mogući u roku od 15 dana od kada je narudžba/artikl dostavljen na ugovorenu adresu.
U duhu stvaranja zajednice i pozitivnih priča, Skiper ne radi povrat novca, već isključivo izdavanje kredita u vrijednosti reklamiranog poklona na Vaš Skiper nalog, koji potom možete iskoristiti za izbor i kupovinu drugog poklona i doživjeti jednaku dozu sreće.

Da biste izvršili povrat kupljenog/dostavljenog artikla, trebate osigurati sljedeće:
– artikl mora biti u originalnoj kutiji i neoštećen (pričvršćena originalna etiketa, originalno pakovanje sa plastificiranim zaštitama i slično),
– imati fakturu/račun za kupljeni artikl*.
*U slučaju da nemate fakturu/račun za kupljeni artikl, potrebno je da osigurate dodatne podatke – ime i prezime vlasnika Liste
poklona, naziv Liste poklona sa koje je artikl kupljen.

Artikl možete pregledati, odnosno probati, samo u svrhu utvrđivanja stvarnog stanja na način na koji se to čini u prodavnicama, te će se svako drugo korištenje artikla smatrati upotrebom istog i povrat neće biti prihvaćen.
Artikli za koje pravo na povrat ne važi:
– artikli pripremljeni u skladu sa posebnim željama ili ličnim potrebama vlasnika Liste poklona,
– usluge putovanja, smještaja, prevoza, snabdijevanja hranom i pićem i slobodnog vremena za zabavu ili odmor, koje se moraju obaviti na određeni datum ili u određenom periodu,
– artikli koji zdravstveno-higijenski nisu pogodni za vraćanje (kozmetika, slušalice, epilatori, brijači, itd.)
– ukoliko su zaštitni elementi poput ambalaže, trake, pečata, paketa otvoreni nakon isporuke artikla, koji se odnose na knjige, digitalni sadržaj i kompjuterski potrošni materijal (toner, kertridž, traka, sve vrste softvera i programe, itd.).

Skiper zadržava pravo odbijanja povrata ukoliko nisu ispunjeni uslovi vezani za rok i stanje artikla. Povrat kredita na Skiper nalog vlasnika Liste poklona s koje je vraćeni artikl kupljen, Skiper će obezbijediti nakon registracije povrata, što se smatra raskidom Ugovora o kupoprodaji, odnosno najkasnije 15 dana od preuzimanja vraćenih artikala (ukoliko je povrat prihvaćen od strane Skipera). Artikl može biti vraćen putem kurirske službe ili lično, po dogovoru između vlasnika Liste poklona i Skipera. Iznos koji je plaćen prvobitno za dostavu artikla Skiper zadržava. Ukoliko povrat nije odobren, Skiper će o tome pismeno obavijestiti potražioca povrata.
Zahtjevi za povratom su mogući putem slanja poruke na e-mail adresu reklamacija@skiper.ba